slk کارلسون، در ژنو!
 

 مجله ماشین – کمپانی تیونینگ «کارلسون» جدیدترین مدل تقویت شده مرسدس بنز slk موسوم به slk 340 را در نمایشگاه اتومبیل «ژنو» معرفی کرد.

یکی از جالب توجه ترین شاخصه های این مدل، وزن سبک آن بوده که تنها 780 کیلوگرم (272 کیلوگرم سبک تر از یک خودروی مسابقه ای dtm) است که در کنار پیشرانه 3.4 لیتری v8 با 610 اسب بخار قدرت، آن را تنها در مدت زمان 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر و در کمتر از 5 ثانیه به سرعت 194 کیلومتر بر ساعت می رساند!

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، استفاده گسترده از فیبر کربن در ساخت بدنه، بهره گیری از دیسک های سرامیک کربن به همراه سیستم ضد قفل ساختteves race، تقویت سیستم تعلیق، برنامه ریزی مجدد واحد کنترل الکترونیکی، دیفرانسیل با لغزش محدود و میله ضد واژگونی cad-cam، از جمله شاخصه های این مرسدس بنز تقویت شده به شمار می رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 516
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1058
بازدید ماه : 13245
بازدید کل : 462959
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2